Obchodní podmínky - zkrácené znění

 

Základní informace

 

Víme, že číst obchodní podmínky není žádná zábava. Obchodní podmínky tu ovšem nejsou pro zábavu a pobavení, ale proto, aby nastavily pravidla hry. Právě obchodní podmínky nám říkají, za co máme zodpovědnost my a nějaké povinnosti máte i Vy. Společně s Vámi se pak zavazujeme, že se obchodními podmínkami budeme řídit.

 

Možná že právě nemáte na jejich důkladné studium čas, a proto jsme na dvě stránky vybrali to, co byste určitě měli vědět. Snažili jsme se vybrat to nejdůležitější. Při uzavření smlouvy však souhlasíte s plným zněním obchodních podmínek, doporučujeme tedy přečíst si i jejich plné znění.

 

Dokument můžeme čas od času upravit a doplnit o novinky, proto si vždy ověřte, že znáte aktuální znění.

 

Kdo jsme

 

Jsme Charita Opava, nezisková organizace, se sídlem na ulici Přemyslovců 13/26, 747 07 Opava. Naše IČO je 4364591.

 

S kým můžeme uzavřít smlouvu

 

Vlastně s kýmkoliv, kdo projeví zájem s námi uzavřít smlouvu a smlouvu uzavřít může. Pokud jste osobou, která neuzavírá smlouvu v rámci své podnikatelské činnosti, pak jste v postavení spotřebitele. Ale můžete s námi uzavřít smlouvu i jako podnikatel či právnická osoba.

 

Co musíte vědět ještě, než s námi smlouvu uzavřete

 

V určitých případech můžeme chtít uhradit kupní cenu ještě před tím, že Vám zboží vydáme. Někdy potřebujeme také zálohu. Pokud taková situace nastane, dáme Vám o tom dopředu vědět.

 

Naše ceny jsou uváděny včetně i bez DPH. Součástí kupní ceny však nejsou náklady na dopravu zboží, případně na úhradu objednávky.

 

Smlouvu, která s námi jako spotřebitel uzavřete, máte právo ukončit odstoupením, a to ve lhůtě čtrnácti dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne, jde-li o

  1. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  2. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
  3. smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží;

 

Pokud se rozhodnete smlouvu s námi ukončit, pak je třeba nám o ukončení dát vědět

  • písemně na adresu Charita Opava, Chráněné dílny, Přemyslovců 37, 747 07 Opava – Jaktař,
  • písemně na e-mailovou adresu reklamace@charitaopava.cz, sdělit osobně v jakékoliv prodejně Charity Opava,
  • prostřednictvím telefonu.
  • Prostřednictvím elektronického formuláře, který najdete na stránkách našeho eshopu.

 

Pravdou ale také je, že ne vždy jako spotřebitel s námi smlouvu ukončit můžete. V případě Charity Opava se jedná o tyto situace.

  • Službu, kterou jste si u nás objednatele, jste již na základě Vašeho rozhodnutí využila a vyčerpala ještě před uplynutím lhůty 14 dnů
  • Zboží jsme Vám speciálně upravili dle Vašeho přání
  • Zboží, které bylo objednáno již nelze z hygienických důvodů vrátit

 

Pokud se rozhodnete smlouvu s námi ukončit odstoupením, musíte nám vrátit zboží zpět, a to na Vaše náklady.  

 

To, jak si můžete zboží vyzvednout, nechat dopravit či zaplatit se dozvíte přímo na našem eshopu v průběhu vytváření objednávky. V případě, že nevyužijete náš eshop, rádi Vás informují přímo naši zaměstnanci.

 

Už jste nakoupili

 

Koupená věc se stane opravdu Vaše, až když nám zaplatíte úplnou kupní cenu. Když si koupenou věc budete chtít vyzvednout osobně, můžeme Vám ji předat jen v případě, že nám sdělíte číslo objednávky, příp. PIN kód. Na tyto údaje si dávejte pozor, aby nedošlo k jejich zneužití.

 

Pokud si u nás něco nakoupíte, nezapomeňte si to také vyzvednout. Čekáme na Vás po dobu 30 dnů ode dne, kdy jsme Vám dali vědět, že už pro Vás vše máme. Pokud to nestihnete, pak Vaši objednávku zrušíme a objednané zboží dáme zpět do prodeje. U zboží na zakázku to však nejde a pak Vám Vaši objednávku schováme a dále na Vás čekáme, ale zároveň Vám budeme účtovat skladné ve výši 10 Kč za každý den od dne, kdy Vám uplynula ona 30 denní lhůta k vyzvednutí.

 

Kdy se něco stane, řekněte nám o tom

 

Ač děláme vše, jak nejlépe umíme, někdy se může stát, že ne vše vyjde na jedničku. Proto Vám na naše zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Pokud se na zboží vyskytne v průběhu 24 měsíců vada, dejte nám vědět a zboží nám reklamujte. Reklamaci blíže upravuje Reklamační řád.

 

Pokud Vám zásilku pošleme, zkontrolujte si při převzetí od dopravce, že je vše v pořádku. (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice). Pokud je něco špatně, můžete odmítnout převzetí zásilky a popište vše v předávacím protokolu dopravce a také nám dejte vědět na naši elektronickou adresu reklamace@charitaopava.cz a my Vám pomůžeme situaci řešit. 

 

Chci někoho obdarovat

 

Víme, že darovat je dvojnásobná radost, ale někdy se můžete bát, že špatně vyberete. Proto Vám nabízíme i dárkové poukazy. Pokud se rozhodnete u nás nakoupit dárkové poukazy, pak nezapomeňte, že Dárkový poukaz je možné využít pouze jednorázově, nikoliv opakovaně. Na Dárkový poukaz můžete zakoupit zboží při se online eshop, ale je třeba si ho vyzvednout u nás v kamenných prodejnách či skladu. Dárkový poukaz nelze využít při nákupu zboží vytvořené na zakázku. Při nákupu můžete uplatnit více poukazů současně, ale pokud nakoupíte na menší částku, než je poukaz, peníze nevracíme. Nezapomeňte tedy využít dárkový poukaz celý najednou.

 

Pozor také na platnost dárkového poukazu a darujte dárkový poukaz však a upozorněte i obdarovaného na to, že dárkový poukaz může užít jen v určité době, kterou nelze prodloužit.

 

Plné znění Obchodních podmínek naleznete na tomto odkazu /obchodni-podminky/